вівторок, 20 вересня 2011 р.

Заборонити не можна дозволити


Джерело зображення: http://www.flickr.com/photos/rhoadeecha/37420595/
Дозволити чи заборонити?  Якщо дозволити, тоді як і чи взагалі варто контролювати дії,  спровоковані дозволом, в яких одиницях вимірювати ефективність такого кроку і як скасувати дозвіл, якщо він виявився невдалим. Не знаю чи такі, чи інші питання турбують керівників організацій, коли вони накладають заборону на використання соціальних медіа, але знаю, що  й досі подібні організації є і бібліотеки щодо цього  - не виняток.

Якщо співробітники надзвичайно полюбляють спілкуватися в соціальних мережах, навіть, якщо подібне трапляється у робочий час, можливо, є сенс не накладати вето на таку діяльність люди ж вже натренувалися, чого б цим не скористатися, а спрямувати її у професійне русло. Скажімо, розповісти про особливості створення/ведення професійного профілю, сторінки, групи. Звісно, попередньо варто озвучити питання репутації, ділової етики, довгої пам’яті тенет.

Можливо, є сенс формалізувати процеси використання соціальних медіа з професійною метою, положення якісь розробити, попідписувати:
  • зобов'язуюся починати свій робочий ранок з кави і бібліотечного блоґу; 
  • зобов'язуюся не видаляти професійний блоґ, автором якого я є, коли буду не в гуморі; 
  • зобов'язуюся тримати в таємниці забути, коли надумаю звільнитися паролі до усіх професійних акаунтів; 
  • і т.д.




3 коментарі:

  1. На мою думку - це просто необхідно заключати т.з. положення або договір між співробітником та організацією як це робиться в комерційному секторі. До речі таку людину називают адвокатом бренда, а прочитати про його функції можливо за посиланням : "Как построить работу адвокатов бренда" http://sarafannoeradio.org/analitika/313-advokaty-brendov.html

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже актуально...І хоч багато разів наступала на ці граблі (доручена робота сприймається як майже приватна), поняття "службовий твір" юристи не схвалюють чи розповідають про такі процедури, які займатимуть більшу частину часу...І знову до чергового удару граблями:-(. Порадьте як бути?

    ВідповістиВидалити
  3. @Lyudmila: Про "адвокатів бренда" ще знаходила матеріал: Адвокаты бренда // Чернец В. Влияние через социальные сети / В. Чернец, Т. Базлова, Э. Иванова ; под общей ред. Е. Г. Алексеевой ; ответств. ред. Н. Крыгина.– М.: Фонд «ФОКУС-МЕДИА», 2010. – С.: 125-128. Або тут

    @Могилянська Бібліотекарка: залюбки б та й сама у пошуках відповіді. Можливо, хтось з колег ще відгукнеться.

    ВідповістиВидалити