понеділок, 18 квітня 2011 р.

"Монстр під ліжком" - 3 або "Залиш мене, мій любий троль": результати дослідження




Це почалося не сьогодні, хоча, для когось може тільки сьогодні й почнеться, а для когось не починалося і не почнеться взагалі... а для мене - завершилося моє невеличке дослідження такого явища як інтернет-тролінг, що тривало протягом місяця. 

Я запитала у вас, чи доводилося зустрічатися з тролями? Хтось (43%) відповів: «Так!», – і поділився своїми відчуттями і порадами, у декого «навіть, є знайомий з цієї общини» ;). Ви відповіли (56 %), що не мали нагоди поспілкуватися з цими «не буває нудно» нетизянами. Але коли зайшла мова про те, хто більше схильний до тролінгу, частина з вас (ті, хто, не зустрічав тролів) все ж висловили свої припущення, приєднавшись до тих, хто має досвід спілкування з тролями. Отримуємо, знайомимося, аналізуємо, приймаємо чи забуваємо, скептично посміхаємося (дехто), обурюємося(дехто):







Я запитала про те, як ви реагували на повідомлення тролів і до чого це призвело? А ви ж написали мені у відповідь: 


жечь напаломКоли я реагувала на провокацію, то з кожним обертом "дискусія" насправді "ні про що" набувала нових більш динамічних азартних обертів. Я витрачала багато енергії і часу на пусті балачки, а могла використати його з користю. Коли я розуміла безглуздість розмови - зупинялася і з жалем спостерігала, скільки часу згаяно.Перестала відповідати, через певний час припинилися образи з його сторониХто троль, де троль?) а реакція - ну дуже багато коментарів))Взагалі, на такі повідомлення рідко коли реагую!!! Але, якщо і реагую, то виказую байдужість до його коментарів!...


Сповнена почуття вдячності, зворушена вашою відвертістю, не наважуючись затримувати вас більше, я запитала наостанок: «Що ж буде, як зустрінетеся знов?».

«Буду стримувати власні емоції, що можуть розпалити суперечку, викликати конфлікт. Не буду провокувати троля на агресію», «Якщо я зустріну троля, то найімовірніше не витрачатиму свого часу на нього», «..., то залишу його без уваги)», «Поява у твоєму життя троля – це сигнал щось змінити у собі. Після зміни воно щезає, як не було», «Обмину його десятою дорогою…», «На думку спадає один вислів який мені дуже подобається, нажаль не пам'ятаю хто автор, "Найкращий спосіб обеззброїти супротивника - визнати свою неправоту". от десь в такому ключі сформую відповідь. Якщо чесно то навіть цікава подальша реакція троля!»… ігноруватиму, не звертатиму уваги, ignore… посміхнуся. 

А я завдяки вам теж посміхнулася. А ви продовжували далі моє, якщо я зустріну троля… 

…напишу йому : «Залиш мене, мій любий троль» ;) 

…то он будет прислуживать мне и мы поработим Вселенную. 

… розпитаю про майбутнє країни. 

…краще, як буддист до таргана - побажати "приємної реінкарнації" та тапком... 

…я почну з ним битися, щоб він не з'являвся. 

… познайомлюсь з ним. 

Здається, все… 





2 коментарі:

  1. Цікаве дослідження. Хоча я б не сказала що троль - то така рідкісна тваринка на теренах Мережі.

    Загалом, можна й світ піти завойовувати ;)
    Значно цікавіше, що робити з тролями, які самі підгодовують тролів на своїх блогах?
    Кому не подобається - той туди не ходить, але часто стається, що троль дуже цікаво пише. Захоплююче ;) І ти не помічаєш, як втягуєшся в якусь незрозумілу дискусію яка тобі цілком не потрібна.
    Хоча це дуже добре випробування на конформність та стійкість духу))

    ВідповістиВидалити
  2. @caerrynn: дякую, що знаходите час поділитися своїми роздумами.
    "троль дуже цікаво пише. Захоплююче ;)"
    зустрічались, зустрічалися... я якось з недосвідченості, зацікавлена, навіть намагалася складати психологічний портрет, гадала так легше бути знайти слабину і сказати останнє слово, наївна.
    Завдяки опитуванню, з якого я взяла певні поради, що діятимуть (вже перевіряла) в моєму випадку, почуваюся якось впевненіше... ;)

    ВідповістиВидалити