Найчастіше веб-серфінг бібліотечних фахівців починається з перегляду електронної пошти, далі увага концентрується на улюблених блогах, новинах в соціальних мережах і вже не до пошти. Не забувайте, якщо ви не вийшли зі своєї поштової скриньки, то керівництво, колеги, друзі будуть знати про вашу присутність (звісно, якщо ви не забули про відповідний статус он-лайн), а це може призвести до непорозумінь та образ. Тому краще своєчасно реагувати на електронні листи (відповіді, подяки і т. д.), адже це елементарний прояв ввічливості.
гуглопочта, кста, умеет сама зеленый менять на оранжевый, оповещая об отсутствии.
ВідповістиВидалитиРавно как и запаздывать с изменением статуса (по моим наблюдениям). Ты уже оффлайн а "керівництво, колеги, друзі" все еще в заблуждении.
Я би не радила "виходити" з службової пошти під час роботи взагалі:-) Ви ж прийшли на роботу не серфіти Інтернет, а певно ще для чогось іншого:-). В деяких корпораціях як службові використовують також комунікатори (той же Skype, наприклад), і спробуйте повісити там "Не турбувати" протягом робочого часу, це буде Ваш останній день на роботі. Але, Таню, зачепили важливу тему: етика викорстання службового часу і службових ресурсів з приватною метою. Знаю багато прикладів, коли керівник має право "зайти" на будь-яку службову е-пошту підлеглого. Що каже нетикет з цього приводу?
ВідповістиВидалитиВ шафу лізьте - все віддам без болю, а е-мейл чіпати не дозволю!!!
ВідповістиВидалитиОдразу ж прошу вибачення у автора тих строк, що я дозволила собі перефразувати.
В загальних правилах нетикету є таке: «Поважайте право на приватне листування.Неповага до таємниці листування – це ознака поганих манер як у реальному, так і в віртуальному світі. Не забувайте, що навмисне читання електронних листів можна відстежити, а винного покарати.». І жодних ліричних відступів щодо привілегій для керівників я не знайшла. А в правилах е-мейл етикету наголошено, що не варто розміщувати в електронній скриньці незашифровану приватну інформацію, адже є ймовірність того, що скриньку може хтось зламати.
Але з особистого досвіду можу сказати, що стикалася з ситуаціями, коли співробітники самі просили перевірити їх «мило» (захворіли, доступу до інету немає, випадково дали свою скриньку, замість загальної і т. д.).
"!В шафу лізьте - все віддам без болю, а е-мейл чіпати не дозволю!!!" (с)
ВідповістиВидалитиа можна точну цитату першоджерело i автора? - дуже треба
@Наталья: я лише назву вірша пам'ятаю: "Щоб сказала Мерилін з приводу своєї смерті", але автора не можу пригадати, а за цією строчкою ніяк не вдається знайти в інеті. І в оригіналі: "...в душу лізти не дозволю".
ВідповістиВидалитиМожливо, Людмила Гнатюк
ВідповістиВидалитиЗнаю багато прикладів, коли керівник має право "зайти" на будь-яку службову е-пошту підлеглого.
ВідповістиВидалитиЦікавенько, а підлеглі в курсі), доступ легальний, це десь прописується в регламентуючих папірцях?
ВідповістиВидалитиЩойно знайомий програміст просвітив, що в деяких установах, які, наприклад, займаються розробкою програмного забезпечення, подібні заходи застосовуються з метою захисту інформації і т. д., і такі речі прописуються в посадових інструкціях.
ВідповістиВидалити